Selamat Datang,Welcome,Ahlan Wahsallam

terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog ini.



Friday, November 5, 2010

blog yang ke empat.

setelah mengambil masa lebih kurang beberapa jam aku menghadap di depan komputer sampai kepala otak pun dah nak mereng,akhirnya blog ke 4 aku ni berjaya disiapkan sepenuhnya..yang jadi masalahnya,internet kat rumah aku slow nak mampus,smpai aku nak upload gmbr pun terpaksa tunggu lama sangat.rasanya aku makan nasi 2 pinggan bru siap upload gambar.sebab tu terpaksa ambil masa yang lama dari pukul 12 malam hngga lah pkul 4 pg....
          inilah blog ke 4 aku berjaya disiapkan...blog yang lain telah di******...aku pun x tahu sebabnya..sebenarnya blog2 sebelum ni adalah blog bisnes internet yg aku buat..ini pula blog untuk aku sendiri....blog ini telah dihiasi dengan lagu secara auto berbanding blog2 terdahulu..aku rasa inilah blog terbaik yg pernah aku buat....

No comments: