Selamat Datang,Welcome,Ahlan Wahsallam

terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog ini.



Friday, November 5, 2010

kelantan vs kedah

menunggu dari pukul 9 pg di jamada spot semata-mata nk dptkan tiket prlawanan kedah vs kel,,maka aku tunggulah smpai pkul 3.30 ptg,tu pun 2 kali balik rumah,,tunggu mcm orang gila kat situ yg dikelilingi manusia yg aku sendiri pun x prnah nampak di mache ni.frust betul aku,tiket hnya ada 200 saje..memang nasib aku ari tu sbb x leh dptkn tiket..mampus gi r,,aku n mat anif  gi juga ke stadium tkut ada lagi sisa tiket yg dijual oleh ulat tiket,,
       bertolak dr rmah pkul 5.30 n smapi kul 6.30,,sejam saja masa di ambl dr mache ke kb,,bru smpai 10 mnit,time dok merayap2,ada mamat ni dlm umur 20 an tnya "nok beli tiket",mace tahu2 jah,.sekali tngok sivik gilo mamat ni rpanya ulat tiket,,kah,kah,kah,,x kusangka...  berjaya juga mendapatkan tiket dengan mamat nie.dio nak jual rm25,aku tawar-menawar,dapatlah rm20.jimat rm5 buleh wat beli air 5 gelas,

                                           suasana di perkarangan stadium.....



suasana dalam stadium sultan muhammad iv yang penuh sesak dengan manusia sampai aku nak bernyawa pun susah.dah la kena duduk kat bawah sekali.duduk pulak sebelah mamat mana lah yang dok hisap rokok,hbis baju aku bau rokok,dah la hisap rokok ok muroh sekali..

bila aku nk ambil gmbr,semua pkat tngk kat kamera aku,,,hihihi,termasuk kakak sorang ni,,